pyjama jacket



PHOTO BY ME

Ah, den perfekta pyjamas-lika kavajen, äntligen är du min.
Från Cappuccinis Casual Collection och köpt i en storlek förstor för det där extra OUMPH-et i passformen. Jag är inte helt säker på om jag vill byta ut knapparna till något vitare och plastigare än, men den vita kanten på fickor och krage gör redan sitt för den där jag-kom-precis-upp-ur-sängen känslan - det finns ingenting jag älskar mer hos plagg menade som finkläder! Det ger pyjamasparty en helt ny mening.


/Ah, the perfect pyjama-esque jacket, mine at last.
From Cappuccini's Casual Collection and bought one size too big for that extra OUMPH in fit. I'm not completely sure yet whether or not I want to switch the buttons for something more white and plastic, but the white lining on pockets and collar already do their thing for that I-just-got-out-of-beed feel - there's nothing I love more when it comes to pieces meant for formalwear! It gives pyjamaparty a whole new meaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0