1 + 1 = Vi

Jag har verkligen inte varit på humör för att blogga idag, istället har jag grävt ner mig i jobb - vi har slängt om halva layouten efter ett av mina plötsliga infall(ibland är dom nog rätt bra i alla fall, det blev skitsnyggt!), jag har slipat på arbetsuppgifter och planerat in en anställningintervju. Riktigt kul!!
Nu sitter jag med näsan i matteboken, det tar så lång tid för mig att KOMMA IGÅNG men när det väl lossnar är det inga större problem längre. Sakta men säkert ..

Ska se om jag hinner slänga upp ett schema för veckan senare, nu ska jag räkna några sista tal innan jag slänger in en påse smörpopcorn i micron, det har jag förtjänat!


Så, så sliten ..  ZZZZzzzzzzzZZZzz ..

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-11-11 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0