17 år i staden

Hej igen,

Nu sitter jag och jobbar med inköpen till Gypsy Groupie, vi har funderat på att utvidga butiken för att kunna erbjuda ett helt nytt sortiment men vi får se hur det blir! Just nu är det mycket stickat och oversize jag sitter och plockar med, jag älskar textur och material och det är mycket så jag känner när jag klär mig. Ni får nog ett smakprov sen, det är särskilt en tröja jag blivit kär i!
 
Annars har jag jobbat lite med planeringen för det nya projektet, hjärnan har inte velat samarbeta när det kommer till att plugga så jag har fokuserat helt på jobbet istället. Dessutom har jag börjat tröttna på den här designen men jag kan verkligen noll om hemsidor och kodning, hjälp?! 

Hur som helst, jag ska boka in ett möte med några riskkapitalister med. Som 17-åring är det inte alltid lätt att slå sig fram i karriärslivet men vill man så kan man, det gäller bara att vara envis!


Jag slog upp mitt lilla kontor vid matbordet i morse, en cucumbersandwich och en kopp té brevid mig - som vanligt!
 
 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Är du bara 17 år? Grymt med egen online butik! :)

2012-11-16 @ 19:02:31
URL: http://madebylinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0