1:a glöggen

Tjuvstartar med årets första glögg redan nu ikväll! Och åh vad gott det var, min favorit måste vara Kullamusts Vita Äppleglögg, jag klarar inte av när glögg är för sött och blir alldeles kladdigt när det stelnar så Kullamusts version med inslag av syrlig citrus och vindruvor är helt perfekt.
Just nu sitter jag och planerar för en resa i början av nästa år, jag är sugen på Spanien igen och ännu mer sugen på värme! Samtidigt tittar jag på Big Bang Theory, bollar designidéer och har som vanligt alldeles för mycket snurrandes i huvudet.

Vad härligt det är att ha dragit igång glögg-säsongen nu, första rundan lussekatter är redan uppäten och nu ska jag ladda inför ett stort prov imorgon! Håll tummarna för mig!




Kommentarer
Postat av: sanna

Åh va gott det såg ut. Själv är jag superfjantig och måste bara vänta till första advent innan jag dricker första glöggen! ;D

2012-11-21 @ 22:26:02
URL: http://sannabacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0