Afternoon relax

Hej på er,

Gud det känns som dagen bara flugit förbi, samtidigt är jag helt slut nu när jag väl fått sätta mig ner och slänga upp benen över soffans armstöd .. Nåja, redovisningen gick bra! Vår rektor förklarade att han kände sig trygg med att veta att Sveriges framtid låg i våra händer. CIS formar morgondagens ledare, herregud vad jag älskar den skolan!
ELLE och ett fantastiskt mellanmål(avokadohalvor fyllda med alpro soya naturell yoghurt, tångrom och dill på, helst ska det vara lite rödlök med men den var slut ..) väntade på mig, det passar bra med lite vardagslyx med en dag som känns som den tuffaste på länge! Lite Family Guy är på i bakgrunden med och jag håller på att spåna lite på mitt nya projekt. Snart så ..! Grejen är den att alla kreativa aspekter av att driva och starta företag är det roligaste som finns och får mig att slappna av, medan det mer tekniska och logiska kan göra mig totalt slutpumpad. Men om inte det kretsloppet fanns skulle ingenting funka!
 

Kommentarer
Postat av: Maja Kalas

Åh men gudars sånt fubb, jag är inte lite avis...

2012-11-09 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0