Dodgeball

Herregud .. Jag vaknade vid HALV ETT idag! Men jag antar att jag behövde sova även om det är frustrerande.
Hur som helst, jag är glad att jag är ledig idag för jag har fått sällskap av en enorm huvudvärk med, usch .. Det får bli en lugn dag helt enkelt, på alla plan! Yoga ikväll och det ska jag försöka må bättre till.
 
Funderar på att titta på filmen Dodgeball idag - den 18:e ska CIS ha en dodgeball-turnering och gissa vem som dumdristigt nog anmält sig till laget?! Jo, jag. Jag har bestämt att turneringen ska bli mitt delmål med träningen, jag vill kunna delta i matcherna utan att falla ihop och dö på planen! Håll tummarna för mig bara, det lär behövas .. Hur som helst, jag älskade den filmen för några år sedan och minns jag rätt innehåller den faktiskt lite regler och speltaktiker med! Exciting!! Tror dock inte jag kan övertala mina lagkamrater om att ha lika sexiga matchande dräkter som de Lila Kobrorna .. 
 
Dodgeball: A True Underdog Story Photo

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0