Erik svarar DEL 1

Elin har sagt att hon är den "knäppa" när ni går på stan ex, är det sant och hur då? 
Knäpp och knäpp, men jag förstår inte hur man orkar att vara i en butik i cirka 20 minuter, gå ifrån den, komma tillbaka lite senare, vara där lika länge igen, och inte köpa en enda sak. Gissar att det är en ”girl thing”, haha!

Vad är Elins bästa och sämsta egenskaper? 
Det bästa är att hon är den mest omhändetagande personen man kan tänka sig och hon är väldigt empatisk. Det som inte alltid är så bra är att hon kan ha svårt att känna av sina egna gränser som kan göra saker för jobbiga för henne ibland.

Berätta om dig själv! 
Snart sjutton, spelar fotboll, bra i skolan, lite av en datorspelsnörd. Inte alls särskilt intressant, tyvärr…

Är du religiös?
Inte det minsta.

- VAD HETER DU I EFTERNAMN!? Elin vägrar ju säga! Förlåt om det e fö privat! 
Ghasemi.

- vad är dina intressen? 
Fotboll, dator, flickvän, vänner.

- Är du kär? Nej.

- vad är största skillnaden mellan dig och Elin? 
Jag är rolig, det är inte hon.

- har du någon vana fu skäms över? 
Det har jag säkert, men ingenting jag kommer på så här på rak arm, eller någon jag känner mig särskilt bekväm med att dela med mig…

- vilken musik gillar du? Country du med haha? 
Jag har en väldigt blandad musikstil och gillar det mesta. Mina favoriter är dock The Beatles och Tool. Det senare bandet spelar typ progressiv metal. Sen så gillar jag metal i allmänhet med. Måste också erkänna att jag är svag för sådana där töntiga skämtlåtar!

- Politisk läggning? 
Lite åt vänster, inget partispecifikt.

- vad tänkte du första gången du såg Elin? 
Att hon var väldigt snygg, och ”dat ass”.

- är du också vegan som Elin? 
Nej, nej, nej, nej, aldrig, nej, nej, kött, gott.

- Kan du inte börja blogga!
Jag är alldeles för ointressant för att blogga och skulle nog mest förolämpa personer, så det är nog ingen bra idé.
 
- har för mig att Elin skrivit att du spelar fotboll... Hur länge har du spelat och vilket lag håller du på?  Sorry att det blev så många frågor, man får ju passa på typ!!!
Jag har spelat fotboll sen jag var 5 år gammal och mitt favoritlag är Barcelona!

Har du någonsin skämts över Elins speciella klädstil någon gång? Den är cool, men väldigt egen! Nejdå, det skulle bara vara korkat.

om ni bråkar, hur löser ni det? Bråkar ni ofta och blir det någonsin "för mycket"? Hur reagerar båda? Vi slänger argument mot varandra, blir sura, pratar inte och sitter ifrån varandra. Sen så slutar det med att någon av oss närmar sig den andra, gosar upp sig och sen så löser det sig.

- Vad drömmer du om? (I livet) Att få jobba med att hjälpa människor på ett sätt eller ett annat. Sedan också att min Elin går med på att ha snabbt internet. 

- Läser du några andra bloggar än Elins? (Tar för givet att du läser den?) Isåfall vilka? 
Nej, och det är snällt att du tar det för givet!

- Har du några tankar om vad du vill utbilda dig till? 
Främst vill jag bli psykolog. Men lärare eller polis lockar också.

hur träffades ni? 
Vi träffades i stan vid busshållsplatsen vid Åhléns efter att ha pratat i ett par veckor innan. Sedan gick vi mest runt i stan och pratade, det hela slutade med att vi gick upp och satte oss vid slotten där vi satt och höll varandra i händerna, för det var kallt som fan.

Hur gammal är du, födelsedag? 
Blir sjutton den 16 november! 

vilka länder har du besökt och vilken är din absoluta drömdestination? 
Jag har varit i Grekland, London, Spanien, Frankrike, Thailand och Kina. Just nu vill jag dock verkligen, verkligen till Skottland. Inte bara för den underbara dialekten, men också för att det verkar vara ett sådant otroligt vackert land!

hur lång är du,? 
Vet inte riktigt, tror runt 184-186 kanske.

är du en såndär riktig "jag man du kvinna" kille? Dvs typ gör mig en smörgås men jag måste få betala middagen! Eller är ni rätt jämställda?
Vi är rätt jämställda. Jag har svårt att ta emot när hon bjuder, men det har jag med de flesta, så tror inte det beror allt för mycket på att hon är tjej, om man säger så. 


Fler svar kommer senare, håll utkik! =)


Min vackra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så himla fina ihop<3

2012-11-11 @ 14:31:49
Postat av: hej

VADÅ "ÄR DU KÄR?" - "NEJ"??????????????????????????????????? ATTITYDPROBLEM

2012-11-13 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0