Gypsy

Det har verkligen varit den officiella vänd-dig-om-och-stirra-på-Elin-och-viska-upphetsat dagen idag! Ibland är sånna dagar det roligaste som finns - jag vet inte vem som är mest road, jag eller alla som stirrar! - men idag kände jag mest för att stöna högt och begrava ansiktet bakom solglasögon och en burk Cola Light. Lustigt, jag använder solglasögon varje dag för att det ger mig en anonymitet(pffft, det är vad jag inbillar mig ..) men istället gör dom bara att folk känner igen mig ännu lättare nu för tiden!

Okej, så det kanske är lite att be om det när man dyker upp i en stor blåsvart päls, klackar och färgglad sjal(jag känner mig som Ned i 17 Again med sin "Peacocking" haha), men ändå ..










Blåsvart skinnjacka med pälskrage köpt i London, långkjol JC, spetsiga skor från H&M, väskan är ifrån Mango, turban från KappAhl, ringar från Gina Tricot och DYRBERG/KERN for BikBok, solglasögon Oasap, halsband från Gina Tricot och Romwe, sjal köpt i en liten gatubutik i London, bälte från Monki

Kommentarer
Postat av: Ebba

Coolt!

2012-11-26 @ 16:44:00
URL: http://iceandfire.blogg.se
Postat av: Jennifir

ÄLSKAR detta

2012-11-26 @ 17:23:12
Postat av: Jennifir

ÄLSKAR detta

2012-11-26 @ 17:23:13
Postat av: Jennifir

ÄLSKAR detta

2012-11-26 @ 17:23:14
Postat av: Bettan

Det ska va du till den dära outfiten elin, fan så snyggt ;)

2012-11-26 @ 17:32:56
Postat av: Nina L

Jag skulle också ha stirrat, detta är ju SVINSNYGGT! You go girl, och låt dem inspireras!

2012-11-26 @ 17:36:49
Postat av: Anonym

du har förstorat läpparna jag ser ju det

2012-11-26 @ 18:25:20
Postat av: Johanna H

Måste bara berömma dig och din stil. Du är verkligen en person o se upp till, tycker du är skithäftig som verkligen vågar stå ut och vara dig själv! Du har inspirerat mig så himla mycket till att våga ta ett steg längre i min stil då jag fortfarande letar efter min egna stil och alltid varit för feg med att sticka ut. Men du har gett mig kraften och viljan till att sticka ut istället o jag kan nu gå med huvudet lite högre när jag testat något nytt! så det jag bara vill säga är väl TACK och fortsätt vara du! :)

2012-11-26 @ 20:27:12
URL: http://byjohanna.webblogg.se
Postat av: Izabella

Underbar outfit!

2012-11-27 @ 11:33:46
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se
Postat av: johanna

Tycker väl ändå att detta var en av dina grymmaste outfits, kanske därför dom stirrade ;)

2012-11-27 @ 21:22:09
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0