Hejsan Måndag!

God morgon allesammans,

Nu sitter jag och mumsar på lite frukost medan jag bläddrar igenom H&M Magazine och tittar på Biggest Loser. Super härlig måndagsmorgon helt enkelt!
Vid 12 ska jag kila förbi skolan för en tre timmars engelskalektion, resten av dagen tror jag faktiskt jag kan räkna som "ledighet" .. Nåja, min version av ledighet i alla fall.

Jag ska försöka bli bättre på att svara på kommentarer med! Funderar på att börja med en "dagens fråga" där jag lyfter en fråga i ett eget inlägg och svarar och dessutom länkar den som frågar, vad tycker ni om det?


.. Ooooooch såklart lite av min irriterande måndags-pepp:
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Allltsååååååååp vem orkar vara pigg en måndag?!

2012-11-26 @ 13:27:31
Postat av: Veronica

Kokbok!

2012-11-26 @ 16:53:58
URL: http://systern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0