Indiska levererar

Undrar om det finns NÅGON modeintresserad över huvud taget som inte är det MINSTA intresserad av inredning med ..? Och jag undrar hur pass lik ens inredningsstil är klädstilen?

Jag har precis som med kläderna gått igenom varenda steg när det gäller inredning! Från minimalistiskt till orientaliskt och bohemiskt, men jag blir aldrig nöjd när jag måste hålla mig till ett tema(det blir jag aldrig). Det funkar när det gäller mina outfits eftersom jag kan byta hur jag vill dag efter dag, men ett rum är ju lite mer permanent .. Just nu är jag i alla fall dragen till lyxiga material och rika färger, guld och överdådigt! Gärna vackra ljus och doftljus överallt.

Pssst .. Idag har Indiska 20% på hela sortimentet både online och i butik, kika in det! Indiska är en av mina absoluta favorit budgetbutiker när det gäller inredning, känslan där är fantastisk.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Min stil när det gäller inredning är nog rätt tråkigt klassisk "shabby chic" med massa vitt och trä ;)

2012-11-24 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0