Kvällen och hallonsorbet

Jag har en det-känns-som-jag-äter-hela-tiden kväll... En reaktion på omställningen med omgivning, land, tid och Gud vet vad skulle jag tro! Hur som helst har jag fått mycket gjort idag, mejlen har blivit lidande men jag har gått på lite jakt efter fler värdiga kandidater till skönhetsbloggaren jag söker(hittade 2 kanontjejer som jag ska kolla närmare på!), börjat brainstorma hemsideupplägget på den nya sidan och ska snart mejla Tetsuro som är så grym och dessutom hjälpte till med sidan för min butik Gypsy Groupie. Den här behöver bli något mer avancerad, lite fler automatiska funktioner och enklare navigering... 
Nej nu måste jag skjuta undan alla tankar på jobb(ha, som om! men jag ska i alla fall lägga undan datorn) och njuta av lite hallonsorbet och Hell's Kitchen som börjar på 3:an nu vid tio, Gordon Ramsey är min idol! Ha en fin kväll allesammans, vi hörs imorgon!

Behind-the-scenes-snapshot från idag! Jag gillar den här färgskalan, den känns så härligt fräsch.
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Vacker bild

2012-11-01 @ 22:11:35
Postat av: Björn

Vacker bild

2012-11-01 @ 22:11:40
Postat av: Björn

Vacker bild

2012-11-01 @ 22:11:45
Postat av: Alice

Finaste!!!!<3

2012-11-01 @ 22:43:06
Postat av: Alice

Finaste!!!!<3

2012-11-01 @ 22:43:14
Postat av: -

Sötis;) hur länge har du varit tsmns me din pojkvän och är det bra med er

2012-11-01 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0