Måndagsmys och mål

När jag vaknade imorse hade jag helt ärligt fredagskänslor - ÄNTLIGEN måndag, en hel vecka av möjligheter!! Det var nästan ett såndant där brista-ut-i-sång-med-en-kör-av-ekorrar-och-rådjur ögonblick. 
Nej jag vet hur vissa av er hatar när jag spyr regnbågar varje måndag, så här kommer veckans mål istället:
 
Mål V.45 
 
JOBB/SKOLA: Matteprov(mejla läraren om att få dela upp!), förbereda anställningsintervju, lägga upp en tidsplan för utveckling och flöde, börja beställa in samples och skriva alla texter som behövs. Finputsning av layout och fokusera, göra, vila! En sak åt gången, det är viktigare att det blir gjort noggrant än att det går snabbt(även om jag är otålig) ..
 
PRIVAT: Fira min soulmate Elin som har fyllt 18! Eftersom jag ligger lite efter och fortfarande är minderårig kör vi på en annan typ av helkväll: BREAKNIGHT! Twilight på bio mellan 21.00-02.00 tisdag-onsdag och världspremiär av sista delen, vilken fest! Erik fyller år på fredag så jag måste fixa det sista på hans presenter med, hmm .. Kanske tisdag passar bra?
 
HÄLSA: Powerwalk + yoga! Vågar man hoppas att jag orkar pallra mig väg för ett gympapass klockan 9 på lördagsmorgonen med? Jadå för tusan! Håll tummarna!
 
ÖVRIGT: I övrigt ska jag bli bättre på att ta upp saker direkt istället för att låta dom marineras i oro, det BLIR inte bättre och jag förstör bara för mig själv. Dessutom ska jag bli bättre på att skämma bort mig själv mer i vardagen, min kropp börjar känna av mörkret och jag ska försöka skämma bort den lite oftare med lyxiga ansiktsmasker, manikyrer eller bara något så enkelt som en fräsch smoothie!



Måndagsmotivation - M:et står för MIN!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Twilight premiärar väl inte förrän den 16e?!

2012-11-12 @ 15:20:41
Postat av: Anonym

Twilight premiärar väl inte förrän den 16e?!

2012-11-12 @ 15:20:41
Postat av: systern

Härligt med måndag ja! Jag vill bara säga att kokboks-förslaget fortfarande är aktuellt :)

2012-11-12 @ 15:58:18
URL: http://systern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0