Morgon-ansikte

Hej på er,

Ny dag nya tag, eller hur? Himla skönt att jag inte börjar förrän tjugo över tio idag då, så jag hinner ta de där tagen .. Idag har jag yoga och Breaknight(de två sista Twilight-filmerna mellan 21.15 och 02.30!) men vi får se om jag måste skippa det första för att hinna med att plugga.

Hur som helst - igår tror jag jag lyckades få in ännu fler kända företag i vårt "stall"! Det känns så himla häftigt och otroligt coolt och just nu flyter allt på i ett härligt tempo. Hoppas hoppas hoppas på 1 december!! Jag känner mig som ett barn på julafton och vill egentligen bara name droppa, name droppa, name droppa som en riktigt stolt mama .. Men jag ska försöka hålla inne det lite till, för att vara så pass free spirited som jag är kan jag vara förvånansvärt vidskeplig ibland!

Nu ska jag gå och fixa frukost, vi hörs snart!



Mitt morgon-ansikte och jag säger hallå! Jag är en av de där människorna som ser totalt annorlunda ut på morgonen och kvällen, jag tror jag föredrar mornarna - kanske är det därför jag gillar dom ..?
 



Kommentarer
Postat av: linnea

Fina fina du :*

2012-11-13 @ 14:17:00
Postat av: linnea

Fina fina du :*

2012-11-13 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0