Morgonté och intervju

God morgon på er!
 
Jag har varit vaken sen 9 imorse och låg och surfade på mobilen ett tag(vad gjorde man innan smartphone?!) innan jag blev uttråkad och gick upp! Ärligt talat hade jag helt glömt bort att det var idag intervjun med mig skulle vara i tidningen, så jag fick en smärre hjärtattack när jag hittade mig själv på inte en, inte två utan TRE sidor nu imorse. Hur som helst är jag nöjd, det känns som fokus hamnade lite fel ibland men det kändes tryggt att veta att den fantastiska Ia som intervjuade mig var den som hade hand om det, då kunde det inte bli fel! Jag ska fota resten av reportaget sen, det kommer upp här under dagen.

Nej, nu ska jag dricka min kopp chai och bläddra igenom intervjun. Idag får vi se hur mycket jag känner för att göra, vi har ju inbjudan till fest på ett slott och så hade Erik tänkt komma över ikväll(passa på med frågorna!!) och laga mat med mig. En ganska lugn lördag helt enkelt!

Jag gillar rubriken dom valde - "Det finns de som inte alls förstår mina val"
 
 

Kommentarer
Postat av: Saria

God morgon på dig med! Ser fram emot att läsa intervjun :D

2012-11-10 @ 10:39:59
Postat av: Saria

God morgon på dig med! Ser fram emot att läsa intervjun :D

2012-11-10 @ 10:39:59
Postat av: Fröken Fynd

Läste Barran idag och hittade hit :) Bra intervju!

2012-11-10 @ 12:35:36
URL: http://www.frokenfynd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0