Ny smink-besatthet!

På sista tiden(okej, sen igår) har jag varit besatt av tanken på att skaffa mig en egen garderob av Lip Tars. Lip Tars är som flytande läppstift fast otroligt, otroligt mycket mer pigmenterade. Man använder extremt lite och gör förmodligen inte av med en tub under en hel livstid! Dessutom håller de i upp till 7-8 timmar, genom måltider och kafferaster, utan att varken kladda eller tappa färg.

Vet någon om jag kan hitta dom här i Sverige?! OCC, eller Obsessive Compulsive Cosmetics, är 100% veganska och cruelty-free, för att inte tala om galet snygga! Black Dehlia och Psycho är mina favoriter just nu.



OCCherion 21
Bilderna är lånade av Leesha som introducerade mig för Lip Tar:ens fantastiska värld! Ni hittar henne på Xsparkage.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eleven.se?

2012-11-19 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0