Paisley & Plaid

Idag var jag så trött att jag körde på det mest avslappnade av allt avslappnat - jeans och flanellskjorta! Perfekt dagar som denna, och herregud vad jag älskar min rock, what a life saver...!
Det var nog första gången jag mixade glittrig paisley med inburen flanell och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte. NÅGONTING får det att funka. Vad tycker ni?

( P.S - Det blåste lite idag som ni kan se, mitt hår bestämde sig otillåtet för att köra på fågelbo-looken .. )










Rocken kommer från Gina Tricot, BikBok-jeans, flanellskjorta Gina, paisleysjal från en liten gatubutik i London, väska ifrån Mango, skor Monki
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar hur enkelt du byter look! Så häftig!

2012-11-07 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0