Redo för vinter!

Om sommar är tiden för lätta tyger, ljusa nyanser och tunna lager är vintern precis tvärtom - tunga smycken, rika färger och tusen lager. Vintern innebär vackra, lyxiga saker och ting för mig!
Jag pusslade ihop en liten önskelista som utan tvekan skulle göra vintern lite mer underbar, mina favoriter måste vara underkläderna, sirapen och ljusstakarna: 

Underkläder från Agent Provocateur via Net-a-porter, Vanilla Syrup från Starbucks, kristalljusstakar - okänt, flapperinspirerad klänning från H&M, "Kiss me hope" lip treatment från Philosophy, Christmas with the Rat Pack-julskiva(jag har en själv, och jag älskar den!), 3-pack nagellack i nude nyanser från E.L.F och armband från Mango.

Kommentarer
Postat av: alice

Åååh jag älskar att du älskar Rat pac och frank sinatra:D<2

2012-11-14 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0