Snabbnudlar i sängen

Ni märker att jag inte är på topp just nu, va? Det är mycket som snurrar nu, det löser sig ju alltid men jag känner mig lite off till och från ..
Jag spenderar kvällen i säng med en skål snabbnudlar och mina vänner i Sex and the City, en kopp té står parkerad brevid och jag beställde just hem det sista till Eriks presenter. Det är en såndär kväll då det känns som jag skulle kunna springa och springa och springa tills jag är helt slutkörd, jag kanske tar det imorgon!

Nu ska jag koncentrera mig lite här, kom ihåg att ni är världens bästa, kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kom ihåg att DU är världens bästa!

2012-11-15 @ 09:57:49
Postat av: Lina

Kom ihåg att DU är världens bästa!

2012-11-15 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0