Sushi-kant på vardagen

God kväll på er!
 
Nu har jag pluggat i en timme(börjar nästan dregla av uttråkning bara av att skriva det) inför imorgon när jag har italienska-klass och redovisning i samhällskunskap. Vilken tur att jag fick ladda upp med sushi innan, det var en sån dag idag...

Jag känner att just nu är jag inne i en period där jag gärna tänker negativt och hoppar direkt till att vara pessimistisk när något går fel, men hittils har jag faktiskt gjort ett riktigt bra jobb med att vända det! Man får kompromissa lite ibland och tänka efter hur mycket som behöver göras för att man ska kunna känna sig stolt utan att vara helt slutkörd. Det är någonting jag övat och blivit bättre på det senaste året - att vara stolt över de små sakerna och hur jag utför dom enligt förutsättningarna jag har! Jag jämför mig inte längre med andra.

Just det - Erik har lovat(typ) att ställa upp på en frågestund!! Så börja spåna på era frågor redan nu så ska jag snart slänga honom åt rovdjuren... :- ) Jag litar på att ni grillar honom lika hårt som ni brukar grilla mig, ha ha! Nej, jag ska läsa igenom det jag skrivit om Den Stora Depressionen och hur det påverkade folket nu innan jag hasar mig iväg till sängen, vi får höras mer imorgon! Godnatt!

P.S, Ni var flera stycken både här och på facebook som undrade hur många solglasögon jag har egentligen, påminn mig om att jag ska samla ihop alla någon dag och fota...
 

Dagens middag, fast jag är inne i en sushitofu-bojkottar-period igen, måste lära mig be om att få utan även om jag känner mig som den där jobbiga ungen på McDonalds som kräver att få sin hamburgare utan saltgurka...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yuck... Vad är det bruna?!

2012-11-08 @ 23:42:37
Postat av: Anonym

Yuck... Vad är det bruna?!

2012-11-08 @ 23:42:38
Postat av: Horseface :D

Jävlar så GOTT!

2012-11-09 @ 08:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0