Juvelerare

Jag fick ett plötsligt infall och bestämde mig för att göra sushi till middag idag! Det är otroligt meditativt, särskilt att förbereda riset.
Hur som helst, visst är sushi en vacker maträtt? Jag tycker det ser ut som juveler, som smycken! Nåja, själv kanske jag behöver öva lite på just utseendet men i allmänhet... Ikväll gjorde jag bara avokado- och gurkmaki men ibland krävs det inte mycket för att sätta guldkant på vardagen. :- )

Nej hörrni nu ska jag ta en kvick powerwalk innan jag sätter mig och jobbar en sväng innan klockan blir 21! Hoppas ni haft en riktigt härlig måndag och bra start på veckan, min har varit lite seg men ganska härlig ändå och jag känner mig i fas, skönt!

 
 Sällskap i köket, Violet är så söt!

 
Inga skönhetspoäng men full pott i läckerhet!

Kommentarer
Postat av: Kallekanin

Men herregud så fuskigt... Får man smaka eller? ;) ^^

2012-11-05 @ 21:05:07
Postat av: Kallekanin

Men herregud så fuskigt... Får man smaka eller? ;) ^^

2012-11-05 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0