Två nya glasisar

Hmm, jag behöver inte påminna er om min solglasögon-samling va ..? Hur som helst fick den ytterligare ett tillskott idag - TVÅ till och med, i form av de här glasögonen från Oasap(som snabbt håller på att bli min nya favoritbutik för solglasögon, och det är en stor ära för att komma från mig!). Båda två passade mig perfekt, annars brukar ju solglasögon vara lite som att köpa jeans online, man vill gärna prova och se att modellen är rätt och passar kroppen innan man slår till, men dom här var verkligen spot on, som handen i handsken eller glasögonen på Elin! Jippiiiee!!

Har så svårt att välja en favorit: de svarta ser jag som de perfekta vardags-glasen när man vill ge en look lite mer proper eller strikt känsla, slightly "buisness inspired", medan de runda har en mer avslappnad feel. Älskar båda två! Vilken är er favorit?

 

Kommentarer
Postat av: Alex

De runda vart finaste.

2012-11-22 @ 23:09:58
Postat av: Anonym

De runda vart finaste.

2012-11-22 @ 23:10:07
Postat av: aliiiice

Svarta!! :D<3

2012-11-23 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0