Utsidan spelar roll

.. I alla fall när det gäller parfymer för min del! Det är ett sätt för mig att förstå innehållet bättre, ungefär som kläder är för oss, och jag har till exempel väldigt svårt att se mig själv med Britney Spears "Fantasy" stående i bokhyllan - även om den doftar ljuvligt! Okej, jag är nog rätt ytlig när det gäller parfymer, vilken fånig obsession .. Och det riktigt knäppa är att jag nästan aldrig använder någon doft över huvud taget, ändå har jag allt från Diors klassiska "J'adore" till Victoria's Secrets "Heavenly" strödda kring sovrummet. Jag tror det gäller att hitta den där signaturdoften, ni vet? Den där som kan få hänga med i vått och torrt, dag efter dag och år efter år.
Har ni någon signaturdoft? Jag föredrar lätta, orientaliska dofter med inslag av vanilj och andra kryddor men har fortfarande inte hittat någon som inte är för tung. 

Mitt senaste love interest är Versaces "Red Jeans", med doft av jasmin, lilja, freesia, vanilj och mysk. Visst är förpackningen läcker?




 

Kommentarer
Postat av: Kalla

Själv gullar jag mademoiselle Chanel, men den där är nog mer du!

2012-11-12 @ 18:55:46
Postat av: Kalla

Själv gullar jag mademoiselle Chanel, men den där är nog mer du!

2012-11-12 @ 18:55:46
Postat av: Anonym

skitsnygg parfym!! älskar din stil! Hur gammal är du Elin?:)

2012-11-12 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0