Vanille et Noisette-morgon

Hej på er!

Förlåt för att inte frågorna kom upp igår, det slutade(tyvärr inte helt oväntat) med att vi båda två praktiskt taget somnade i soffan .. Idag ska jag plugga plugga plugga (+ jobba), nästa vecka blir rätt upptagen så det skulle va skönt att få undan en del redan innan den kör igång.
På tal om absolut ingenting: Jag är sugen på att bleka ögonbrynen! Jag vet, skarpa svängar va? Men jag ska avvakta lite, det brukar aldrig sluta bra när jag fattar impulsbeslut .. Nåja, Erik gick för ett tag sedan och jag roar mig med att surfa runt och kolla på olika doftljus. Hur läckert låter inte det här: "Vanille et Noisette Soywax Candle från JOIK är en klassisk doft av vanilj med inslag av karamell, lönn och kastanjer i en krämig, härlig kombination." Ljuvligt! Alla av JOIKs ljus är dessutom miljövänliga.
Okej hörrni, nu ska jag slänga upp första delen av frågestunden innan jag kör igång, vi hörs lite senare!
JOIK säljs på bl. a. Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0