Världschampion på varmchoklad

Någonting jag är grym på är varm choklad - det är den bästa kuren mot precis allt! Varje gång någon av mina nära och kära känner sig nere brukar jag alltid göra en extra stor, lyxig kopp choklad. Choklad löser ju inte allt men det är defintivt en början!
Beroende på vilken sort jag är sugen på varierar ju såklart innehållet, min personliga favorit är mintchoklad men idag körde jag på vaniljsmak(det smakar nästan lite marshmallows). Rörsocker, ekologiskt vaniljpulver, vaniljsirap, kakao och några rutor vegansk choklad brukar göra susen. Sedan toppar jag med vispad soyagrädde, minimarshmallows och riven choklad eller strössel! Så lyxigt, så onyttigt och så GOTT! Såklart gör jag all choklad på mandelmjölk och jag tycker faktiskt det blir godast så - den är lite krämigare och sötare än vanlig mjölk.

Vad är eran absoluta tröst-mat? Choklad, té, pizza, gurka ..?


Kommentarer
Postat av: Alice

Mums ^^<3

2012-11-16 @ 19:52:38
Postat av: Alice

Mums ^^<3

2012-11-16 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0