10 saker ni (kanske) inte visste om mig

Trots att ni följer mitt liv varje dag finns det vissa saker ni inte känner till! Här kommer 10 saker ni kanske inte visste om mig:

1. Jag ÄLSKAR countrymusik.
 Alan Jackson är min favoritartist, och de båda männen i mitt liv(Erik och pappa) blir verkligen GALNA när jag drar igång en riktigt grym countrytune, jag tror dom skäms! Det är den ultimata glad-musiken för mig, det är omöjligt att inte bli lycklig när man ex. lyssnar på den här låten. I mitt förra liv måste jag ha varit en äkta southern gal. Och ja, jag erkänner, jag har en crush på Alan!
2. När jag var liten och alla tjejer ville bli prinsessor eller delfintränare ville jag bli astronaut. Jag gillade tanken på att bara få försvinna ut i rymden och sväva omkring!
3. Jag gillar inte varmt kaffe utan dricker det bara kallt, för det mesta gör jag iskaffe och annars väntar jag på att det ska svalna. Samma sak med té men ironiskt nog gillar jag inte isté.
4. Jag har aldrig tagit ut pengar ur mitt företag, inte bara för att jag bara är 17 år och egentligen inte KAN, utan för att pengarna måste cirkulera inom företagssfären för att få Gypsy Groupie att växa. 
5. Egentligen är jag alldeles för lättdistraherad för entreprenörskapet, jag behöver bra samarbetspartners som står med båda fötterna på jorden och är organiserade för att jag ska kunna fokusera på det kreativa fullt ut!
6. Jag är definitivt ingen festtjej, jag har aldrig varit full eller ens druckit och jag tvivlar på att jag kommer göra det inom en snar framtid. Jag känner helt enkelt inte behovet och jag tycker det är riktigt obehagligt att se människor tappa kontrollen över sig själva! Hellre en lyxig kväll på restaurang med goda vänner eller mys i soffan med chips och dipp och en pojkvän.
7. Jag skrev en 450-sidors roman när jag var 14 år
8. Något jag verkligen älskar är att få ge andra presenter och överraska de jag älskar! Vare sig det är frukost på sängen, en liten gåva som betyder något eller bara ett gulligt SMS - jag mår bra av att få andra att må bra!
9. Som vegan kan jag bli sugen på det knäppaste sakerna då och då; kräftstjärtar i chiliaioli, en grillad-kyckling-och-majonäs sandwich och Capricciosa-pizza med ostfyllda kanter. Men jag har aldrig saknat en riktigt stor köttbit!
10. Min favorit bok är och kommer alltid vara Molly Moon, jag vet inte hur många gånger jag läst den!


Var det något som förvånade er?

Kommentarer
Postat av: alcie

Åh Molly moon den lkäste jag när jag var liten :D<3

2012-10-14 @ 14:38:02
Postat av: Maja

Jag älskar Alan Jackson också ^^

2012-10-14 @ 14:53:59
URL: http://Slarvmaja.blogg.se
Postat av: Maria S

Mer sånthär tack, jag älskar när bloggare öppnar upp sig och du är definitivt min favorit! :)

2012-10-14 @ 14:55:48
URL: http://d.s
Postat av: Maria S

Mer sånthär tack, jag älskar när bloggare öppnar upp sig och du är definitivt min favorit! :)

2012-10-14 @ 14:55:48
URL: http://d.s
Postat av: Anonym

Kan man inte få läsa boken du skrev?

2012-10-14 @ 15:50:18
Postat av: Jessica Kvarn

Mer sånt här, Elin! <3

2012-10-14 @ 19:02:54
Postat av: Julia

Så tar inte du ut lön till dig själv?:O älskar din blogg! Så jävla grym är du!!!

2012-10-14 @ 20:00:30
URL: http://styledbyjulianna.blogg.se
Postat av: lisen

Nr 6, att du inte dricker! Jag tycker de är så häftigt, jag mår själv så dåligt för alla mina kompisar börjat festa och jag vill verkligen utbe...

2012-10-14 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0