Breakfast Club

God morgon,

Det första jag gjorde när jag gick upp imorse var att få iväg ett väldigt jobbigt mejl. Men jag känner i kroppen att det var rätt beslut, och ni lär märka inom en snar framtid.
Efter det gjorde jag en riktig festfrukost - avokado med grovmalet salt och peppar, kiwi, äpple och nektarin! Det är vardagslyx! Sen råkade jag också lyssna på "Gangnam Style" för första gången(ja, 100 år efter att alla andra hört den) och nu sitter jag såklart och småsjunger för mig själv; "WOPPPPA GAGNAM STYLE DUH DUH DUH DUH DUH". Haha, oj vad jag kommer bli hatad!

Nu håller jag precis på att avsluta min fabulous breakfast medan jag tittar på(jag skäms nästan för att säga det) The Real Housewives of Atlanta - jag lovar, det är ett sånt där program man ser en gång och tänker "Fy, aldrig i livet" sen råkar man fastna framför det några gånger och PANG så är man fast! Nåja, man får unna sig att njuta av sånt fånigt med ibland, och nu laddar jag upp inför mötet kl 13.00 idag.
Visst ser det läckert ut?!


Good morning starshines, the earth says hello!

Kommentarer
Postat av: alice

Sötnos;)<3

2012-10-03 @ 10:56:13
Postat av: Frida

Det programmet är ju jätteroligt!!

2012-10-03 @ 16:09:38
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0