Cheerio fellas!

Cheerio fellas!
 
Jag hann inte blogga imorse, tydligen har man ingen förståelse själv för det här att säga god morgon till sina läsare om man inte själv har en blogg för mitt sällskap släpade ut mig ur rummet snabbare än du kan säga 'dator'...
Idag ska vi i alla fall besöka alla turistfällorna och precis som igår gäller VARMA kläder. Vilken tur att jag fick med mig min leopardpäls!
 
På tal om något helt annat - jag är så otroligt inspirerad av London, alla idéer verkar blomstra här och maten är to die for! Jag bara bubblar av tankar och idéer och energi och mår så otroligt bra!
Förutom pälsen inviger jag mitt nya halsband och min blazer-trench från Sheinside idag med, alla kläder jag har med mig hit är ändå relativt praktiska - det vet varje människa som försökt shoppa i London att skor med snörning, tajta byxor och blus med knäppning är inte det ultimata om man vill kila in och ut ur provhyttarna! Nej, tshirt, jeans, boots och enklare koftor ska det vara.
Nu ska jag njuta av en chai latte på Caffé Nero, vi hörs se 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0