En dag med tusen tankar

Nu har jag precis varit och ätit lunch, insåg också att jag har ett möte inne i stan imorgon vid halv elva, så mycket för den lediga dagen!
Just nu vill jag bara komma hem och få undan en del jobb innan jag sätter mig med en bra bok. Hinner jag ska jag hämta ut ett paket ikväll med, det är alltid lika spännande när man är bloggare för man hinner glömma mellan gångerna vad man beställt...!
Vi kör på en frågestund ikväll också tror jag allt, det var ett tag sedan och jag är så himla dålig på att hinna med och svara på kommentarer. Håll utkik!

Ni får en liten sneakpeek på dagens outfit med, jag älskar mitt bälte från Filippa K.


Kommentarer
Postat av: Jessa

Oooh älskar outfiten ;)

2012-10-18 @ 13:38:38
Postat av: Rowan

That belt is rad!

Love,

Rowan

www.redreidinghood.com

2012-10-18 @ 14:18:59
URL: http://www.redreidinghood.com
Postat av: Anonym

Älskar det bältet, du klär i märkeskläder

2012-10-18 @ 14:42:40
Postat av: Maja

Anonym; hon klär väl i allt?'

2012-10-18 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0