Ett lugn

När jag kom hem nu ikväll kändes det som om någonting bara föll ihop - hjärtat och tankarna började rusa och det dröjde ett tag innan jag insåg varför: det är för att jag inte har jobbat idag! Nå, inte särskilt mycket i alla fall. Jag blir nästan arg på mig själv, det är definitivt inte bra att min kropp är så inställd på att köra 120 km/h och ha hundra bollar i luften att den nästan mår dåligt efter en dags ledighet. Balans är nyckelordet, men jag har fortfarande en bra väg dit.

Nu håller jag i alla fall på och försöker varva ner(efter den lugnaste och mysigaste dagen på länge, hur sjukt är inte det?) och dricker en kopp varm mintchoklad. Snart ska jag pallra mig i säng och imorgon går nog all ledig tid åt till att packa, för tidigt på fredag går ju tåget mot Kastrup innan vi flyger mot London för en riktigt lyxig långweekend! Då blir jag minsann tvungen att rehab:a mina vansinniga jobbvanor!


Kommentarer
Postat av: Monika

Hur gör du din mintchokladmjölk? :) låter SUPER gott!

2012-10-24 @ 23:23:02
Postat av: Elin - THE GYPSY

*Monika*: Jag gör vanlig choklad på mandelmjölk, kakao och råsocker, sen släpper jag i några bitar av änglamarks ekologiska 70% mintchoklad(den löser sig bäst!) och voila - GALET gott :D

2012-10-24 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0