Fikapaus på Starbucks

Yes, Starbucks låter mig nalla WiFi!!!!
Nu har vi strosat upp och ner för Portobello Road i några timmar och har slagit oss ner på ett Starbucks innan vi ska försöka ta oss till Oxford Street för lite shopping. Herregud vad jag mår bra nu - och hörrni, jag kan bocka av en av mina "Have to"s i London: att beställa något riktigt långt på Starbucks! Just nu njuter jag av en Grande Soy Café Latte with Vanilla Flavoured Syrap.

London är precis lika fairytale som man någonsin kan föreställa sig, tusen marknadsstånd och jazzmusikanter bakom varje gathörn och jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni besöka camden marker med?(:

2012-10-27 @ 21:39:52
Postat av: Anonym

Ska ni besöka camden marker med?(:

2012-10-27 @ 21:39:58
Postat av: Sara

Åh, London <3 va också i London denna helgen, faktiskt på Portobello i lördags! Underbara stad det där!

Och mysig blogg har du! :)

2012-10-30 @ 09:52:04
URL: http://www.barasaravendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0