Frozen Soy Yoghurt

Herregud så gott! Det känns som allt jag gör här i London är att shoppa och äta, vilket... tja, vilket nog är det jag gör egentligen!
Erik och jag svängde förbi den lokala gallerian och köpte varsin frozen yoghurt, dom hade en särskild smak gjord på soyabönor som jag kunde äta och som smakade ljuvligt. Jag tyckte det var supergott men Erik tyckte det var för kallt(?!)! Ikväll ska vi iväg och käka indiskt, det är vår sista kväll här men jag känner inte riktigt för att klä upp mig - det har regnat varenda jämrans kväll! But that's London mates!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hihi så söta ni är^^<3

2012-10-29 @ 20:27:00
Postat av: frida

Har du något tips på något ställe i London som man bara måste besöka? :)

2012-10-30 @ 16:12:49
URL: http://ljusastunder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0