God morgon, Lördag!

Himmel, så dåligt jag bloggade igår... Jag lovar, jag var inte otrogen mot er med andra människor, jag bara, eh, jobbade sent!
Faktum är att det känns som om det här kan gå, just nu svävar jag fram och tillbaka i frågan om tidsgräns - helst vill jag ha allt up and running innan jul, samtidigt skulle det bästa vara om jag var 18 år(av väldigt många anledningar) innan allt drog igång. Jag menar, vilken företagare vill behöva gå till en vuxen och be om hjälp som en 5 åring bara för att lagen står i vägen för så mycket?! Hmm, decisions decisions... 

Nåja. Nu sitter jag och dricker en kopp varm choklad och tittar på Masterchef Irland. Jag hade otroligt svårt att somna igår(tror inte jag lyckades förrän runt 4-snåret) och ändå vaknade jag vid 9 idag! Det är helt enkelt för mycket som snurrar, jag låg uppe halva natten och utformade en position inom sfären kring det här nya företaget som faktiskt är särskilt skräddarsydd efter just en BLOGGARE! Det är NI mina läsare, och oj vad jag är spänd. 
Nej hörrni, nu ska jag försöka tagga ner lite(det är för tidigt på en lördag!) och dricka min choklad och börja svara på frågestunden, senare kommer Erik hit och sliter mig(kanske bokstavligt talat) från tangenterna. Vi hörs lite senare!


Trött... men pigg på samma gång! Fantasi är bättre än coffein för att hålla sig vaken!

Kommentarer
Postat av: Fridatjosan

Alltså näe du kan ju inte hålla oss på sträckbänken såhär! Kan folk som inte har blogg också ansöka sen?! BERÄTTA DÅÅÅÅ

2012-10-20 @ 11:23:29
Postat av: Marielle

Om jag får lov att komma med lite konstruktiv kritik gällande din blogg och ditt skrivande, så skulle jag vilja att du tänker på mängden utropstecken i dina inlägg. Jag förstår att du är och vill framstå som energisk och inspirerande, men när utropstecknen blir för många börjar man lätt staka sig fram i läsandet, och blir således också nästan lite frustrerad. Det gäller åtminstone mig. Annars rockar du, kram!

2012-10-20 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0