Godnatt med er

Nu svimmar jag snart av trötthet och Erik klagar över att jag ligger med mobilen, men vi har haft en fantastisk kväll på en liten grekisk restaurang med den bästa service jag någonsin upplevt och deras motto måste ha varit "Vi låter er inte gå förrän ni rullar ut" för den ena rätten avlöste den andra! Jäklar alltså! Ni ska få se bilder imorgon, just nu bara svamlar jag osammanhängande... Förresten, jag tror jag börjar bli lite FÖR bekväm med Erik, ni vet när ett par plötsligt börjar byta lyxrestauranger och galastass mot chinese takeaway i soffan och fläckiga mjukisbyxor...? För idag fick jag kommentaren efter att jag gjort mig i ordning: "WOW älskling, vad FIN du är?! Eller alltså, du är alltid fin, men det var LÄNGESEN jag såg dig SÅHÄR!" Jag kan ju tillägga att jag tidigare gått klädd i pappas gamla avlagda polotröja, osminkad och med rufsigt hår som London-vädret inte direkt hjälpt, point taken...

Nej nu svimmar jag snart(av mätthet eller trötthet vet jag inte längre, kanske en blandning!) så vi hörs imorgon bitti istället! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0