Grand Plaza

Äntligen framme!
Min iPhone bojkottar envist all kommunikation när jag inte har wifi i närheten utomlands så jag har inte kunnat blogga förrän nu... En och en halv timme försenade landade vi i alla fall äntligen i ett underbart vackert men otroligt regnigt London, nu har vi just installerat oss på hotellrummet och ska strax göra oss i ordning innan vi går ut och äter en bit innan musikalen ikväll.
Åh, och en annan grej - tror ni inte vi våra dumhuvuden glömde adapter?! Så nu sitter vi här med iPhones med kass batteritid som inte går att ladda. Förhoppningsvis kan vi köpa en imorgon, ikväll blir det för stressigt!

Lägenheten är i alla fall fantastisk, och eftersom jag har min fåniga hotellbadrumsfobi är jag inte direkt lätt flörtad. Nej hörrni nu måste jag lägga på ett kol, vid sju brittisk tid har vi biljetter till Fantomen på Operan!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Inte aaaaallls avis NEPP NEPP

2012-10-26 @ 19:17:31
Postat av: Hilda

Inte aaaaallls avis NEPP NEPP

2012-10-26 @ 19:17:32
Postat av: Hilda

Inte aaaaallls avis NEPP NEPP

2012-10-26 @ 19:17:32
Postat av: Lydia

Men gud vad mysigt! :)

2012-10-26 @ 21:30:14
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0