I skolan och min favorit kaffedryck

Istället för dagens outfit kanske jag borde börja med "dagens skolbänk", hmmm... Nja, kanske inte, men såhär har i alla fall dagens sett ut! Armband, ringar, örhängen, solglasögon och kaffe. 
Justeja, jag ska passa på att tipsa er om något jag tänkt på länge: en av mina favorit kaffedrinkar!

Du behöver:
ca 0.5-1 dl kallt vatten
2 stora msk starkt snabbkaffepulver
ca 2 dl mandelmjölk
1 tsk steviaströ(inte det koncentrerade!)
1/2 tsk vaniljpulver(vaniljsocker funkar med)
2 isbitar

Jag brukar höfta rätt mycket, om jag är särskilt trött brukar jag öka på snabbkaffet, sen kan du välja att smaksätta med kanel eller bara dricka det vanligt. Jag gillar vaniljsmak! Det här receptet(på ett ungefär) är vad jag dricker varje morgon, men jag känner att jag måste komma på något nytt nu när det börjar bli kallare, fy jag gillar inte varmt té och kaffe... Har ni några tips?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt

2012-10-11 @ 14:10:38
Postat av: nomeno

Alltså åh vAD u är vacker, din näsa är perfektion! den är inte gjord va?

2012-10-11 @ 15:53:56
Postat av: Mr. Me

oh those lips

2012-10-11 @ 17:04:45
Postat av: Stina

Du har ett sådant vackert, unikt utseende!

2012-10-11 @ 17:56:41
URL: http://sdf.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0