...Ikväll står jag för matlagningen!

Hej på er igen!

Jäklar, när man vaknar sent känns det plötsligt som dagen blir hälften så lång! Superfrustrerande, och det känns inte som jag har fått ett dugg gjort idag. Men jag tänker som så att om jag nu sover så länge så behövde jag det antagligen, även om dygnsrytmen tar stryk!

Nåja. Ikväll ska jag laga trerättersmiddag till mig, Erik och min lillasyster. Vi var ju tvungna att ställa in Strand i fredags, så jag tar hem lyxen hit istället! Tja, om dom inte hittar förpackningen till min Crème Caramel det vill säga... Till förrätt ska jag laga en toast med trattkantareller men huvudrätten är fortfarande obestämd. Har ni några förslag? Kom ihåg: Inga mejeriprodukter, inget kött, ingen fisk och inga ägg! Välkomna till min värld!

Nej hörrni, nu ska jag fortsätta laga mat så vi hörs lite senare. Vad ska ni göra ikväll förresten? Hoppas ni får en underbar lördagskväll, vad ni än gör!
Jag känner att jag utstrålar glädje och lycka just nu, så himla underbart! Jag bara går runt och ler!


Kommentarer
Postat av: Alice

Visa resultatet sen snygging!^^<3

2012-10-13 @ 20:24:31
Postat av: Alice

Visa resultatet sen snygging!^^<3

2012-10-13 @ 20:24:41
Postat av: celine

Hoppas det blev gott! Du är en underbar inspiration för mig! kram :)

2012-10-14 @ 10:40:29
URL: http://urbanstyle.se/fashionbyceline
Postat av: Anonym

Goding ;)

2012-10-14 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0