Imorgon...

Imorgon är jag faktiskt helt och hållet ledig! Så skönt! Men som vanligt klarar varken jag eller kroppen tanken på att bara ligga och dega i soffan hela dagen, det bara kliar i hela mig så jag tänkte skriva en lista på saker jag vill få gjort imorgon:
1. Städa! Så tråkigt, men det måste ju bli gjort!
2. Baka småkakor! Jag känner mig hemmafru-ig, funderar på brysselkex =)
3. Få iväg ett viktigt mejl
(ni får se sedan)
4. Möte inne i stan 
5. Luncha med min prins! Men det är så svårt att hitta bra, lyxiga ställen när man är vegan, blir oftast något snabbt som sushi(inte för att jag klagar)(eller jo, efter ett tag då)...
6. Plugga
7. Eventuellt bio(?)
8. Lägga upp en ny bloggplan/karriärsmål
9. Laga en god middag,
nånting med mango och avokado...
10. Dagdrömma! Jag tror det är viktigt att drömma lite varje dag, det är ju så man hittar sina mål och styrkan att kämpa för dem!
The Gypsy? Nej, jag skulle nog aldrig kunna bli hemmafru, jag skulle klättra på väggarna och bli som på bilden!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du d eller

2012-10-03 @ 10:18:52
Postat av: sofie

Oj är du vegan? Kan du inte berätta lite om det? Typ vad du äter en vanlig dag osv, skulle vara intressant! :D

2012-10-14 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0