J'ADORE JEWELRY!

Jag börjar misstänka att jag har någon form av smyckes-beroende... Hmm... Men, det finns ju värre saker här i livet! Dagens jakt slutade i dessa, så fina! Mina favoriter är nog de färgglada örhängena och multi-armbanden, vad säger ni? Å andra sidan är de fiskformade strassörhängena så klassiska och vackra, de skulle passa perfekt till när vi ska på musikal i London, gärna till en av de läckra mörka klänningarna från Elin Klings NOWHERE. På sista tiden har jag känt mig dragen till lite enklare smycken(se bara mina senaste outfits), men det här får mig faktiskt att längta lite efter de större, färgglada juvelerna jag har strödda överallt. Måste hitta någon stor glittrig sak(inte Edward Cullen) att stilla mitt begär med...

Statement necklaceArmband m glasstenar, Långa örhängen m strass, Silverring, Multiarmband, Färgglada örhängen, Armband m röd sten, Stor ring

Kommentarer
Postat av: Anonym

gilar halsbandet mest

2012-10-07 @ 17:30:16
Postat av: Anna maria

Inte min stil direkt men det känns defentivit som du :)

2012-10-07 @ 17:38:36
URL: http://d.s
Postat av: kajsa my

Hahahahahahah "Edward Cullen"

2012-10-07 @ 18:22:30
Postat av: Lydia

Åh, halsbandet längst upp till vänster, så fint!

2012-10-07 @ 21:11:33
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: Fredrika

Åh, allt var underbart snyggt!

2012-10-08 @ 10:14:59
URL: http://alotlikefashion.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0