Jobba hemifrån

Jag älskar verkligen hur pass flexibel min skola är. Idag känner jag mig inte på topp(ni vet, krypa-ner-under-täcket-tills-bara-ögonen-syns) så jag ska mejla min Engelska lärare och följa lektionen om The American Election hemifrån via youtube-klipp. Supersmidigt!

Oj vad jag känner mig ur form just nu, den känslan gillar jag inte alls... Tur att jag har yoga imorgon och sedan min och Eriks 2-årsdag(tiden går så fort!) på onsdag. Lite tid att fokusera och meditera och landa i nuet igen! Det är underbart att ha en massa sköna planer att se fram emot och just nu har jag både yoga, årsdag, London, företagsidéer, mysiga sago-kvällar på landet med soppa och bröd och dessutom planerar jag att ta mig ut och RIDA en dag för första gången på flera år!
Just nu är dock min enda plan att äta lite lyxig brunch medan jag jobbar undan lite innan "skolan" kör igång.

Cucumbersandwich(värmer upp inför afternoon tea i London!), varmchoklad och blodapelsin juice med pulp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0