Känner ni igen mig...?!

Herregud... Jag hittade mitt gamla skolfoto från 7:an! Då var jag 13 år och höll precis på att komma ur min knubbiga period... Det var nog en ganska odramatisk period för mig ändå, jag varken grälade med mina föräldrar eller var orolig för att aldrig bli kysst(i och för sig ljög jag om det för andra på sanningen eller konka, men ändå)! Men låt er inte luras av den oskyldiga bilden - det var också då jag svor som en sjöman och var bäst i klassen på att dra vulgära skämt, hmm...
Vad säger ni, då eller nu? Är jag mig lik?
Njaa.. Jag måste nog säga att jag föredrar hur jag ser ut nu, även om jag minns att just det här skolfotet var ett som jag var väldigt stolt över!

Kommentarer
Postat av: fia.

Jag har följt din blogg länge och tycker riktigt mycket om den, men nu blev jag besviken. Du känns verkligen som en vettig tjej som kommer med bra tips och härliga texter om viktiga saker.
Sen lägger du upp en bild och kallar dig KNUBBIG, vilket man verkligen inte kan kalla dig. Gjorde mig ledsen att läsa, speciellt när det är en tjej på bilden som jag aldrig skulle kalla knubbig. Snarare normal.

2012-10-16 @ 17:31:57
Postat av: Alice

ÅH så söt!<3

2012-10-16 @ 18:03:11
Postat av: Anonym

GUD så olik sig

2012-10-16 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0