Känslan när man vaknar hemma...

God morgon allesammans!

Det var så otroligt härligt att få vakna upp i sin egen säng idag, gå upp och göra sig en rejäl avokado- och tomatbaguettemacka och fixa en kopp varm mintchoklad. Det är den där vardagslyxen man inte hittar någon annanstans än just här, hemma!

Nå, idag jobbar jag hemifrån - jag ska försöka komma ikapp med alla mejl som rullat in medan jag varit borta(usch vad jag drar mig, jag blir alltid stressad av att se högen och se hur tidpunkterna blir längre och längre tillbaka och se påminnelser dyka upp i härvan) och brainstorma lite på det nya företaget. Vi har ju varit ifrån varandra i nästan en vecka, och idéen har verkligen fått näring borta i The Great Britain! Jag må ha tagit med mig  min ena pojkvän dit, men nu är det dags att spendera tid med nr. 2.

Senare idag kommer en mängd bilder från resan skulle jag tro, håll utkik och ha en superbra dag! :- )

Kommentarer
Postat av: Evelina j

Ser mumsigt ut, men hur gör du varm mint choklad?

2012-10-31 @ 11:13:52
Postat av: Evelina j

Ser mumsigt ut, men hur gör du varm mint choklad?

2012-10-31 @ 11:14:02
Postat av: Evelina j

Ser mumsigt ut, men hur gör du varm mint choklad?

2012-10-31 @ 11:14:14
Postat av: Ronja

mintchokladen du dricker, hur gör du den/var köper du den? (:

2012-11-01 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0