Lyxigt med hemlagat

Jag älskar söndagar! Det är så mysigt att ha en dag där man bara samlar sig inför nästa vecka, har det mesta av veckans arbete bakom sig och bara kan slappa och umgås med sin familj. 
Erik och jag åt lunch med mina föräldrar, lillayster och farmor - en scen tagen som ur en film! Senare ska vi till och med äta äppelpaj!

Nu har jag parkerat mig i soffan tillsammans med min laptop och ska småjobba lite(fortfarande i nyförälskelse-fasen!). Igår var jag så otroligt frustrerad - efter en hel del research hittade jag äntligen ett företag inom min nya idé jag skulle vilja inleda ett samarbete med, men den sida jag BEHÖVDE se FUNKADE inte! Så jag mejlade ägaren, jag mejlade hemsideansvarig, jag mejlade till och med webbhotellet hemsidan var parkerad hos men ingenting fungerade. Då ville jag slänga mig på golvet och hamra med välmanikyrerade nävar i backen och vråla "WHY GOD, WHY?!" mot himlen sådär dramatiskt som dom gör på film.
Sen kom Erik och satte sig brevid mig, och tror ni inte det räcker med hans blotta närvaro för att hemsidan ska känna att "Åh, här har vi en riktig datornörd, NU funkar jag!". Såklart... Nåja. Nu funkar det ju i alla fall!

Idag ska jag svara på resten av era frågor, ni kan fortfarande passa på att ställa dom om det är något ni undrar - här.
Blev så glad för att den här gélen var vegansk, dom brukar ju innehålla gelatin!

Kommentarer
Postat av: alice

Mumsigt!!!^^<3

2012-10-21 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0