Måndag = Förändring

God morgon(förmiddag) allihopa, och glad måndag!

Jag kan ju börja dagens inlägg med att förklara varför ni inte känner igen bloggen - jag har valt att avgå från STIL-sektionen. Det känns som rätt beslut och det ska bli riktigt härligt att få stå på egna ben! All kärlek till min STIL-familj, särskilt till Sophie som hjälpt alla tjejer så otroligt och peppat och hejat på, och jag vet att en riktigt grym tjej kommer få ta min plats.
Men nu har alla kontrakt och kampanjer som höll mig kvar gått ut, och för första gången på 7 månader är jag bara min egen igen! Det är en härlig känsla ska ni veta, jag känner för att ställa mig och skrika av glädje - ett riktigt Ronja-Rövardotter-Vårskrik-skrik!

Nåja, nu vet ni, designen är fortfarande i kaos och om någon av er är duktig på det här med webdesign får ni otroligt, otroligt gärna mejla mig på [email protected]. Nu ska jag ta frukost, men vad tycker ni om blogg-layouten än så länge?


Kommentarer
Postat av: dfkl

LOVE IT :D

2012-10-22 @ 12:23:35
Postat av: Frida

Jättefint! Rent och snyggt :):)

2012-10-22 @ 16:39:36
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: Julia

Hej! Jag tycker det är bra att du kör själv men lite tråkigt att du lämnar STIL! För det har varit så lätt att läsa bloggarna i webbläsarem på iPhone! Men men du har en asgrym blogg så kommer fortsätta läsa den i alla fall! U go girl!<3

2012-10-22 @ 17:03:23
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se
Postat av: ANNA

Nämen varför har du hoppat av?

2012-10-23 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0