Mina ben är gelé!

Pust... Har precis varit uppe och hållit föredrag om Charlotte Brontë, det var första gången på nästan ett och ett halvt år jag pratade inför en stor grupp människor, och med tanke på det gick det så himla bra! Det är någonting särskilt med att prata inför ett hav av människor, en alldeles särskild kick med gelében och kaffeskakiga fingrar(min detox-vecka är ju över, kaffe!!!!), adrenalinet pumpandes i blodet och hjärnan skärpt. Jag gillar det! Senare kommer det upp mina bästa tips för att föreläsa inför klassen/på jobbet här på bloggen, det är något som orsakar väldigt mycket stress och illamående för många, så håll utkik under dagen.

Efter skolan ska jag kila in till stan på ett kort möte, och ikväll är det ytterligare några redovisningar att förbereda och finslipning på inlämningar som ska göras. Någonstans däremellan ska jag putsa lite på mina åsikter för min webshop Gypsy Groupies marknadsföringsplan, efter jul ska vi ju eventuellt börja samarbete med ett par bloggar, så kul! Mer om det sen, ni ska såklart få chans att ansöka. Nej, nu ska jag koncentrera mig och lyssna på de andra!


Kommentarer
Postat av: Alice

Jaaaa, såna tips behöver jag!!<3

2012-10-08 @ 14:49:46
Postat av: Carlita

Tycker din tröja är så söt ^.^

2012-10-08 @ 15:22:43
Postat av: Anonym

vrtfrn är glasögonen

2012-10-08 @ 16:31:01
Postat av: Frida

Verkligen en superfin blus! Älskar ju hundar :);)

2012-10-08 @ 20:30:43
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0