Mönsteråsmarknad och Måmå

Hej på er!

Nu sitter vi hemma hos min lilla mormor, jag har sån himla tur som har en pojkvän som kommer överens med hela min släkt - alla älskar Erik, ibland tror jag nästan dom gillar honom mer än mig för det är alltid honom dom vill prata med!

I alla fall så gick vi en sväng på marknaden, det var PERFEKT höstväder, den där krispiga kalla luften jag älskar och strålande sol. Jag hade i o f s inte vantar på mig, men det var ändå precis som jag tänkt mig, Erik och jag gick omkring och höll handen och småpussades och betedde oss som ett jobbigt nykärt par som inte alls varit tillsammans i två år! Sen gick vi hem till min mormor som bor här i stan, dom åt kroppkakor och jag åt sushin jag köpt med mig, så otroligt mysigt. Ibland krävs det inte mycket för att man fullständigt ska bubbla av lycka, idag är en sån dag!
Nej, nu ska jag fortsätta umgås och snart är det nog fika, vi hörs när jag kommer hem, då får ni en outfit med!


Kommentarer
Postat av: Kajsa my

Ni är så söta tillsammans, Sveriges brangelina! :)

2012-10-06 @ 19:30:58
Postat av: alice

Finast^^<3

2012-10-06 @ 20:10:52
Postat av: maria

Tycker du och din man verkar perfekta för varandra Elin, kan du inte berätta mer om ert förhållande någon gång? Vart ni träffades, vem som tog första steget osv.? Ni verkar komplettera varandra så bra. :-)

2012-10-06 @ 20:48:27
Postat av: maria

Tycker du och din man verkar perfekta för varandra Elin, kan du inte berätta mer om ert förhållande någon gång? Vart ni träffades, vem som tog första steget osv.? Ni verkar komplettera varandra så bra. :-)

2012-10-06 @ 20:48:28
Postat av: Ebba

Hihi, din mat ser lite godare ut

2012-10-07 @ 12:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0