På hotellet

Så irriterande, inlägget jag trodde postades idag hade tydligen inte gjort det, blä...
Nåja, vi har sprungit gata upp och gata ner hela dagen och nu är mina fötter på gränsen till att avlägsna sig från resten av min kropp bara för att kunna springa iväg och begå självmord! Men resten av kroppen är nöjd, shoppinghjärnan är tillfredsställd och hjärnan surrar efter ytterligare några översockrade Vanilla Soy lattes(vad är det med engelsmännen och att kaffe inte får smaka det allra minsta lilla kaffe utan bara supersött?!).
Vi har precis landat på hotellrummet nu(ja, nu!!!) och sitter och kollar på Big Bang Theory och planerar vart vi ska gå ut och äta ikväll. Jag är sugen på persiskt i Soho, stekt ris lockar!

Stora varma kramar från ett kallt och regnigt London, jag trivs som fisken i vattnet - nästan bokstavligt om vädret fortsätter såhär!


Kommentarer
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:47
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:47
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:48
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:50
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:53
Postat av: J

Ni är bra söta ni... Vad är era/ditt bästa tips för att hålla ihop?

2012-10-27 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0