"Casual Friday" till en ny nivå

Att vara sin egen chef har både för och nackdelar, men en av de absolut övervägande fördelarna är att jag aldrig behöver klä mig för att göra intryck på någon annan(med undantag för möten och intervjuer)! Idag kör jag på pyjama-inspirerade byxor och mina alldeles för bekväma sneakers. Jag börjar plötsligt förstå alla som envist går omkring i fotvänliga skor, nästa steg blir ett par rejäla, ortopediska Timberland-sandaler!

...Okej, kanske inte, men ni förstår vad jag menar! Och jag måste erkänna, mina snygga naglar och gnistrande ring(den nya, från Gina ni vet!) gör att det i alla fall är lite roligare att sitta och knappra på tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Diane

SKITFIN ring!!!

2012-10-12 @ 14:59:04
Postat av: Anonym

Vad heter nagellaciet

2012-10-12 @ 17:16:08
Postat av: Anonym

Vad heter nagellaciet

2012-10-12 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0