Skärmen just nu...

...Snart klar med Fifty Shades of Grey!

ÄNTLIGEN har jag landat i soffan efter en heldag på språng, efter skolan stannade jag till en stund hos Erik, som jag älskar min prins... Hur som helst: Efter det hade jag tid för manikyr vid 16(bestämde mig för korta, lite fyrkantigare naglar i ett djupt rosarött lack, OPI's "Malaga Wine", kändes lagom höstigt och murrigt), därefter tog jag en riktig tjej-kväll med min mamma och min lillasyster, vi åt McDonald's och sprang mellan butikerna - så oerhört mysigt! Jag köpte mig en ny glitter-ring, jag får helt enkelt inte nog, snart kan ni börja kalla mig Skatan!
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, kanske poppa lite popcorn och hälla upp ett glas mineralvatten med äpple- och päronsmak...?

Kommentarer
Postat av: Liborius

åh låter som en toppen dag ju!

2012-10-09 @ 22:09:32
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Anonym

Älska fifty<3

2012-10-10 @ 08:31:16
Postat av: Juliaa

Låter som en bra dag ;D kan du lägga upp en bild på ringen? ( ^ω^ )

2012-10-10 @ 18:51:31
URL: http://www.kirai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0