Söndagsmys

Hej på er!

Nu är jag precis tillbaka från en trevlig grill-lunch med vänner, Erik har åkt hem och dagen har varit sådär oförskämt mysig. Jag har lite ont i huvudet men det är uthärdligt, men jag har en känsla av att jag kommer bli sjuk snart, fy...
Nåja! Idag har jag en del som måste bli gjort men jag känner mig lugn och trygg och det är inga problem alls! Det är en engelska-redovisning om Charlotte Brontë. Ska sätta mig ner och läsa lite mer ur Fifty Shades of Grey innan jag börjar, jag sitter typ och pip-skriker till ibland för att den är så himla dåligt skriven(för ja, det är den!) men jag KAN INTE sluta läsa! Jag skäms över mig själv, men det var så länge sen jag läste och jag har glömt hur mycket jag saknat det! Gillar ni att läsa? Jag är en såndär som när jag väl fastnar i en bok vill jag inte sluta, igårkväll satt Erik och jag i varsin soffa för att jag inte ville att han skulle störa när jag läste("Älskling kom och gosa..." "Ja ja bara ett kapitel till!") haha.

Senare ska jag kila iväg och hämta ut ett paket om jag hinner, mina kläder från Romwe har kommit!

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha, åh gud jag vet vad du menar. Jag streckläste alla 50 shades böckerna och höll på att krevera för de är så dåligt skrivna. Men så beroendeframkallande, typ Twilight all over again!!

2012-10-07 @ 14:29:48
URL: http://holoceneperth.tumblr.com
Postat av: HannaH

hihi, har också läst den, tyckte faktiskt den var bra! ;)

2012-10-07 @ 14:53:44
Postat av: alice

Sötis^^<3

2012-10-07 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0