Varm choklad på mandelmjölk

ÅH så skönt det var att komma hem, sparka av sig skor och strumpor och köra ner fötterna i ett par tofflor! Ännu skönare att pussa lite på kissen, tända ett ljus och göra en kopp varm choklad innan man kurar upp sig i soffan. Det är visserligen lite fusk i min detox-vecka(idag ska jag bland annat äta 8 bananer och dricka 3 glas mjölk, men jag kör på mandelmjölk med kakao och lite stevia i, oupsie), och det jag kan säga är att JAG SAKNAR KAFFE!!! På måndag går jag raka vägen till Waynes och beställer en STOR soyalatte med kanel!

Men det har faktiskt varit en riktigt lärorik vecka, jag brukar få "perioder" där jag är jättejätteintresserad av olika saker och verkligen går helt upp i att lära mig ALLT om ämnet(typ Berömda lönnmördare, persisk matlagning, tarotläsning, jag kan fastna för allt, ibland sitter jag i timmar och bara söker på wikipedia) och nu senast har jag fått en knäpp för grönsaker, frukt och annat nyttigt. Jag är helt fascinerad av allt bra man får i sig bara genom att äta det där äpplet eller den där broccolibuketten, det känns som att ge sin kropp det allra bästa, lyxigaste bränslet! 
Faktum är att jag är sån i ganska mycket, jag kan få perioder där jag äter fem avokados(avokadosar? avokado?) om dagen, bara vill ha ett speciellt bröd eller äter en särskild maträtt fem dagar i veckan. Vet ni hur jag menar? Det kan ju vara frustrerande med, att gå all in och sedan helt tappa lusten. Sånt där jobbigt som rör till det ibland, och defintivit något jag jobbar på hos mig själv!
Finn tre rätt.

Kommentarer
Postat av: -

Du verkar vara en väldigt annorlunda person och jag hoppas att Jag en dag får äran att lära känna Dig närmare.

2012-10-04 @ 19:01:45
Postat av: alice

Mys:)<3

2012-10-04 @ 19:52:28
Postat av: paulina

tända ljus, soffa och varm dryck. usch vad härligt!

2012-10-04 @ 20:20:47
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se
Postat av: Johanna Larsson

Å! Gott det ser ut. Måste säga att det är en fin kopp du har!!!

2012-10-05 @ 21:29:55
URL: http://madebyjohannalarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0